Referenties Training Creatieve Eventconcepten
ASZ: “Deze 2 daagse training heeft mij veel geleerd over het jezelf openzetten voor de creativiteit en ben ik veel handvatten rijker om het bedenken van een event doelmatig aan te pakken. Daarnaast was het supergezellig én heel goed verzorgd!”
Lilianefonds: “Deze training leert je om al jouw creatieve mogelijk- en onmogelijke ideeën om te zetten naar een concept met de juiste startvraag naar een goed en volledig georganiseerd en doordacht event.”
VTW: “Ik heb geleerd dat (creatieve) evenementen organiseren echt een vak is, waar je veel meer uit kan halen dan ik tot nu toe heb gedaan of dacht te kunnen. Wat heb ik een positieve energie gekregen van de training creatieve eventconcepten.”
Rijksvastgoedbedrijf: “Op een leuke manier begeleid, interactief, ruimte voor eigen ontplooiing. Veel tools gekregen die ik dagelijks in mijn werk kan gebruiken. Ieder kwam aan bod. Ontspannen, ongedwongen sfeer.”
Akzo Nobel: Een inspirerende training om tot een verfrissende visie te komen!
Ben & Jerry's Unilever: veel geleerd van de ervaren en enthousiaste trainers en de groep. Kan meteen aan de slag met het praktische stappenplan.
CAK: Zeer actieve en nuttige training die je nieuwe inzichten geeft en enthousiast maakt. Inspirerend.
DUO: Dit moet onze hele afdeling doen. HET systeem voor elk event.
Hogeschool Rotterdam: Nooit geweten dat je creativiteit zo kunt opzoeken.
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier: Goede aanvulling (tips en trucs) op de dagelijkse praktijk.
Provincie Gelderland: Grip op het creatieve proces vanaf nu. Brainstormen zal nooit meer op de standaard manier gaan.
Rabobank Nederland: En ik maar denken dat ik niet creatief ben. Hele nieuwe vaardigheden geleerd!
Sanoma: Ik beschikt nu over tools en technieken om echt out of the box te denken en minder vanuit patronen.
Vodafone/Ziggo: Eindelijk een manier gevonden om collega’s mee te laten denken.